woensdag 21 november 2012

Dutch Card Lovers Challenge 164

De DCL challenge voor deze week is: maak een kerstkaart, maar gebruik geen kant-en-klaar kerst- of winterpapier. Nu zie ik pas een kaart, maar een tag zal toch ook wel goed zijn?

Het idee om een kerstboompje met opgerolde driehoekjes te maken zag ik op Pinterest.


Voor het kerstboompje heb ik Hot Diggity Dog papier van Docrafts gebruikt. De ster bovenin de boom heb ik gefreubeld van stro en kraaltjes. Verder gebruikte ik: Kraft tag, een oud stukje muziekpapier, gesso, fluweelpoeder en glitters, distress inkt, stempels en embellishments van de Action, stickles en zilver lint.

Helaas zijn op de foto de glitters niet erg duidelijk. Maar ik ben er tevreden mee!

6 opmerkingen:

  1. Schitterend, ben dol op je boompje, bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan. Dit is echt leuk om te onthouden ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, een mooie tag! Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is gaaf! dat boompje is mooi! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend vooral dat boompje heb je gaaf gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vindt hem geweldig, heel leuk verzonnen de kerstboom. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen