woensdag 28 november 2012

Druk druk ...

Deze week heb ik het weer druk met het regelen en organiseren in huis. Tussendoor vind ik wat tijd om wat projectjes te maken die ik al langer in mijn hoofd had.


Met stofjes van de Hema en band maakte ik een telefoonhoesje. De tutorial vind je hier.




Mijn haarspelden enzo zitten nu allemaal netjes in deze organizer.




Alvast voor de kerst is deze Tilda Sleepy Angel. Het patroon komt uit de Mollie Makes van december 2011.




Mijn konijn Rambo voelt zich de laatste tijd echt dé man in huis. Als hij uit zijn hok is dan zet hij overal zijn geur af (plasjes en keutels) in de huiskamer. Ik hou hem nu vaker in zijn hok, maar dat doet me wel pijn omdat hij zo gewend is om vrij rond te lopen. Eigenlijk moet hij gecastreerd worden, maar sinds ik een alleenstaande met een wia-uitkeringetje ben, moet ik daar een tijdje voor sparen :( Tot het zo ver is krijgt hij dit stoere broekje aan als hij uit zijn hok is. Ik heb het gemaakt van twee oude t-shirts, elastiek en klittenband. In het broekje doe ik een inlegkruisje. Ik heb het net bij hem aangepast, maar ik moet het aan de bovenkant wat strakker maken, want nu glijdt het uit. Wat elastiek erin denk ik, en een andere sluiting, het klittenband was niet zo'n goed idee voor een langharig konijn.

Ik kreeg deze week nog een leuke envelop op in de brievenbus, met de prijs die ik gewonnen heb bij Dutch Card Lovers. Daar wil ik morgen iets mee gaan maken, wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten