vrijdag 13 juli 2012

Het is zomer!



Op het blog Elke Kaart een Feestje heeft de challenge 'zomer' als thema.
Zomer betekend voor mij strand! Ik ben aan de kust geboren en getogen, als de zon maar een beetje scheen, zat ik op het strand. Een paar jaar geleden ben ik naar het zuiden verhuist ... dus het strandleven gaat aan mij voorbij. Maar ik blijf er van dromen, deze kaart heb ik een klein beetje als geheugensteuntje voor mezelf gemaakt. Strandhuisjes, schelpjes en veel kleur!

Het designpapier is van Action, de digitale stempel is van Little Musings en ingekleurd met Derwents. De tekst is ook digitaal, zelf gemaakt.
Verder heb ik een Creatable gebruikt, bakers twine, knoopje, schelpjes en een corsage speldje met kraaltjes versierd.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig .
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die strandhuisjes en wat een mooie schelpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een heerlijk zomers kaartje!! Geweldig die strandhuisjes!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen