woensdag 14 maart 2012

Geslaagd


Voor deze kaart heb ik een Little Sweetheart stempel van MD gebruikt,
die vind ik zo lief. Verder heb ik heerlijk gescheurd, geknipt en geplakt met design papier van Marianne Design.
Het vlaggetje heb ik met een satéprikker gemaakt. Wat roosjes en een doily.....klaar!


I have chosen this lovely Little Sweetheart stamp from MD.
I enjoyed tearing,cutting and pasting the designpapers from Marianne Design!
I have made the flagpole out of a skewer. Finished with some roses and a doily...done!

Met deze kaart doe ik mee aan:
With this card I join:
Crafting for all Seasons - Green & Yellow
2 Sisters Challenge Blog - Spring Colors
Marianne's Design Divas - Spring into Spring

2 opmerkingen:

  1. A lovely bright card!
    Thanks for joining us at CFAS this week! :)
    Lizy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An lovely bright card...really like the paper tearing. Thank you for entering the Marianne Design Divas challenge this month. Good luck! Wishes, Suzanne DT.

    BeantwoordenVerwijderen